ceturtdiena, 2019. gada 14. februāris


Tīru māju un ne tikai. Kārtojot grāmatplauktu un liekot atstājamās grāmatas stateniski un promdodamās guleniski, katru vēl pāršķirstu. Re, AVOTA žurnālu iesējumi. Savulaik savu kolekciju atdevu, tagad cits komplekts atkal ienācis mūsmājās. Un LIESMAS arhīvu nomainījis pāris senāku gadu izdevumu iesējums. LIESMA iznāca no 1958 līdz 1991. 
Skat, 1963. gada aprīlis,
tad sāku savas gaitas es un vel turos.
Šo gadu es vēl neatceros, 
un LIESMU vecāki man sāka pirkt atbilstoši vecumam/jaunībai tikai 70to beigās, 80tajos to jau ar vīru abonējām. Tur bija apmēram tas kas šobrīd facebook, tikai ar tiem laikiem piederīgu atlasi. Man patika vēstuļu lapas, par aktieriem un dziedātājiem, dzeja, konkursi un anekdotes. Lielrakstus vel īsti nenovērtēju, šobrīd nevaru nosaukt nevienu konkrētu, kuru atceros.
Blūza lapa gan vēl glabājās. 
1984. un 1985. es pat piedalījos vairākos 
un vienā fantāzijas konkursā uzvarēju :)
..šie uzdevumi man arī ļoti patika:
..nezinu, cik daudz par mums ir ierakstīts zvaigznēs, bet presē gan var atrast daudz interesanta :D))

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru